Strona/Blog w całości ma charakter reklamowy, a zamieszczone na niej artykuły mają na celu pozycjonowanie stron www. Żaden z wpisów nie pochodzi od użytkowników, a wszystkie zostały opłacone.

Na co zwrócić uwagę przy wyborze gadżetów reklamowych

Większość firm w jakiś sposób prowadzi marketingowe działania, a różnorodność rozmaitych metod jest bardzo duża. Jedną z nich jest przekazywanie klientom różnych przedmiotów reklamowych. Takie praktyki cieszą się coraz większym zainteresowaniem, ponieważ w rękach sprawnych marketingowców mają po prostu dużą skuteczność. I nie będzie tu chodzić o przełożenie w bezpośredni sposób na wyniki sprzedaży, bowiem gadżety reklamowe przeważnie wprost nie dają tego. Znacznie ważniejsze to budowa widoczności danej marki pośród konkurentów czy też większa lojalność klientów.

Chyba każdy lubi otrzymywać upominki, i wielu z nas czuje się z tego powodu choć trochę zobowiązanych, zjawisko to powszechnie jest znane w psychologii. Takim sposobem za pomocą zwykłego pendriva czy kubka, trafiającego w ręce odpowiednich ludzi, da się zdobyć lub utrzymać kontrakty o znacznie większej wartości. Tego typu gadżety reklamowe dla firm, jeśli mają na sobie firmowe logo, na trwałe się pojawiają u wielu osób. Zwłaszcza jeżeli są użyteczne i praktyczne, to zwyczajnie klienci lubią z nich korzystać, a przy okazji bez przerwy obcują z daną marką.

A to naprawdę bardzo mocno przekłada się na poziom lojalności podczas kolejnych zakupów. Duże znaczenie ma też sama konkurencja. Jeżeli wszystkie firmy z branży przy każdej możliwej okazji rozdają dookoła gadżety reklamowe z logo, to jeśli się nie chce zostać z tyłu trzeba robić dokładnie to samo. Inaczej zostanie się zapamiętanym jako ktoś, kto nie specjalnie dba o klientów i nie chce im nawet symbolicznego kubka sprezentować.

ℹ️ ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Polecane publikacje

Dodaj komentarz